
Fotowedstrijd: de jaarfinale
Het afgelopen jaar hebben inwoners weer prachtige foto’s gedeeld van Valkenswaard, Dommelen en Borkel en Schaft. In elk seizoen kozen jullie een winnaar.
Nu is het tijd voor de jaarfinale.
De vier seizoenswinnaars nemen het nog één keer tegen elkaar op. Welke foto laat onze gemeente volgens jou het mooist zien?
Breng je stem uit en kies jouw absolute jaarfavoriet.
De finalisten
🌸 Lente: 'Relaxen op de Malpie' gemaakt door Ton van de Wijdeven
☀️ Zomer: 'Oud en Nieuw in het avondzonnetje' gemaakt door Jolanda Aarts
🍂 Herfst: 'Mooi op de Malpie' gemaakt door Henriëtte van der Laak
❄️ Winter: 'Malpie in winterse sferen' gemaakt door Ton van de Wijdeven
De foto met de meeste stemmen wint de titel 'Mooiste foto van het jaar'.
Fases
De winnaar van de fotowedstrijd 2025 is bekend!
De stemmen zijn geteld en de winnaar van de jaarfinale van onze fotowedstrijd is bekend.
Met haar foto ‘Oud en nieuw in het avondzonnetje’ heeft Jolanda Aarts de meeste stemmen gekregen. De foto is gemaakt vanuit een luchtballon en laat het gemeentehuis van Valkenswaard zien in het warme avondlicht. Stemmers noemden het beeld "het hart van Valkenswaard", een "mooi beeld van bovenaf" en vooral "prachtig gefotografeerd".
De foto won eerder al de zomereditie van de fotowedstrijd en mag zich nu officieel de mooiste foto van het jaar noemen.
Als winnaar ontving Jolanda een cadeaubon uit handen van wethouder Bram Bots-van Driel. Haar winnende foto krijgt bovendien een mooie plek in de hal van het gemeentehuis, waar inwoners en bezoekers deze het komende jaar kunnen bewonderen.

Bedankt aan iedereen die foto's heeft ingestuurd en gestemd heeft tijdens de seizoenswedstrijden en de jaarfinale.
Wil je zelf meedoen? De nieuwe fotowedstrijd is alweer in volle gang. Stuur jouw mooiste lentefoto in via Ons Valkenswaard.
